18 juli

Lördag.
Vet inte riktigt vart man ska börja, det har nog vart den roligaste dagen på länge iallfall!. Det hela började med att jag åkte hem till mamma för ska vara där nu. Så efter att jag hade vart och handlat och lite så för de e nämligen inte hemma så lagade jag den goaste pasta såsen som jag vet (a) riktigt gott !
Sen så gick jag och Emila iväg till en gamal kyrkoruin och satte oss och hade lite tjejsnack. Det finns nog ingen annan person som förstår en så bra som hon gör, bättre vän kan man verkligen inte önska sig! Efter att ha suttit där ett tag så kom också Andreas. Där satt vi sen ett par timmar säkert innan vi tillslut bestämde oss för att gå iväg till statoil och köpa choklad (a). Påvägen ditt så var det bara en anningens blött och regnade så skorna blev så blöta att man tillslut bara gled omkring i dem. Så jag och Emila bestämde oss för att gå barfota ner istället :p. Så in på statoil kom vi bar fota, men gjorde inte så mycket han som jobbade där tyckte nog bara att det såg lite skoj ut ;).
Men nu är jag iallafall hemma igen, vi skulle egentligen ha fortsatt hem till Emilia efter åt men hade blivit värsta omvägen så vi bestämde oss för att gå hem var och en till sig istället. Eller aah det blev att jag gick hem till mig och att Andreas följde Emilia hem eftersom hon hade paraply xD.

Så nu sitter jag här i soffan med Gizmo som är jätte mysig bara för att han vart ensam hemma så länge nu :).
(kommer bilder imorgon :)
// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0