17 juli

Fredag.
Dagen började med att jag och Andreas åkte iväg till lensjön och badade. Tog jätte läng tid att komma i eftersom det kändes som om vattnet var iiis kallt. Fast sen när vi kollade var det 21 grader :p haha.

Bion i onsdags var verkligen jätte skoj, man skrattade hur mycket som helst! Efter den sen så gick vi upp till Avenyn och satte oss på ett jätte fint fik. Träffade även Johanna där, vilket man inte har gjort på säkert ett halvår nu :s. Så efter att ha pratat med henne en del och fikat lite så var vi bara tvungna att springa in på 7eleven och köpa en av deras sjukt goa is kaffe !
Lite bilder ifrån mysiga göteborg!


Var massa folk som hade samlats för det var några som spelade.

Blev verkligen en jätte lyckad dag ! :)
Men nu ska jag ta och göra i ordning mig sen så ska jag ta moppen hem till Emilia igen för att ha filmkväll ! Kommer bli som det var innan hon flyttade då vi brukade ha det nästan varje helg ! :)

// A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0