15 juli

Onsdag.
Kvällen i går var verkligen hur skoj som helst, efter spelandet som slutade oavgjort så blev der grillning och lite annat gott. Sedan så satt vi ute i mörkret fram till tolv , ett tiden på natten. Var verkligen iiis kallt ute då men med massa filtar blev det riktigt mysigt !
Nu annars så har jag bara hunnit få i mig lite frukost. Ska snart åka upp till gizmo och leka lite med han. Sen så blir det hem igen, duscha och göra i ordning mig för en kväll i stan. Bion som vi ska kolla på är Ice Age 3 i 3D, haha kommer nog bli grymt skoj ! och är en sådan där jätte stor bio med 400 platser så blir nog bra ;). Sen efter bion så ska vi gå iväg och fika/äta någonting med så det kommer nog bli en super kväll ! 
Men nu ska jag kila iväg, ha det bra !!

Så måste man bara säga Grattis till den här killen som fyller 18 år idag ! :D

Grattis till Emil !


// A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0