14 juli

Tisdag.
Kom precis hem ifrån stan. Jag har vart och jobbat hela morgonen eller aah sen 10 iallafall (a). Påvägen hem sen så var jag bara tvungen att hoppa av spårvagnen och köpa en ny dricka som Johanna sa va jätte god. Och det var precis vad den var med ;). Sen när jag skulle gå hem ifrån tåget sen så började det spöregna så när jag kom hem såg jag ut som en blöt katt och hade inte en ända liten torr fläck på mig xD. Så nu ligger jag i soffan i mys kläder och kollar på film med massa täcken o filtar (a) hur mys som helst!
Ikväll sen så blir det släktbrännboll, grillning och lite annat skoj :). Kommer nog bli en toppen kväll det brukar alltid brännbollskvällarna bli :). Och med min galna släkt så kan det inte bli annat än skoj x).
Igår när jag kom hem ifrån Grekland så var jag inte hemma försen klockan 06:00 på morgonen, så efter att ha sovit några timmar så kom Johan hit på kvällen. Vi gick iväg till centrum för att köpa lite efterläntat svenskt godis, haha de hade nämligen inget gott alls där nere.  
Men nu så ska jag kolla biosarna, för i mon kväll är det just vad det blir. Blir nog lite annat skoj med, det brukar alltid sluta helt annat än vad man tänkt sig ;).

Ha d bra sålänge !! :)


Jag i Grekland

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0