USSH !!

Det perfekta ordet just nu ! För det första så somnade jag inte försen kl.2 i natt sen var det upp kl 06:00 iväg till skolan. Väl i skolan fick vi hur mycket läxor som helst och fick veta att jag ska ha ett prov på ALLA oregelbundna verb i engelska, succk :/ haha och nästa vecka är det nationellt prov i matte A :p haha nee guuv vad jag klagar nu men jag är verkligen hur slut som helst nu och det är bara måndag :p xD.

Men nu har jag iallafall tagit en paus från pluggandet och fixar i ordning mig lite för ska snart iväg och träffa J, sen ska vi träffa en kompis till henna som har köpt biljetterna till Poolpartyt på lördag (a) kommer bli sjuuuuukt skoj !! :D
Hehe vad har ni gjort idag nu då? :)

pusspuss hörs senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0