Torsdag

Hejsan !
Ussh jag sitter och räknar massa matte, för vi har gjort klart Matte A  nu så det nationella provet är om några veckor. Ska bli riktigt skönt att bli av med den och få börja på Matte B istället :).
Idag var också första dagen efter jullovet men var inte alls så segt som jag trodde det skulle vara, har verkligen en hur go klass som helst så hur kan man klaga (a) haha .
Och det bästa utav allt var att vi fick våra bildbetyg från förra terminen, och gissa jag fick...mvg :D haha hur glad som helst !! Ska verkligen försöka satsa allt dessa terminer som är kvar :).

Nee nu ska jag tillbaka till mitt sega matta pluggande :/, ha d fiint alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0