torsdag

Hejsan !
Jag kom precis hem ifrån bikupan tror jag de kallade det, hehe det var iallafall en sak i skolan där alla 1:or kunde komma och träffa alla lärare på hela skolan tillsammans med sina föräldrar. Kan verkligen inte påstå att det var skoj på något sätt för det var det inte !, rätt segt men nu vet jag iallafall hur jag ligger till i alla ämnerna :).
Efter jag hade vart där så åkte jag och pappa o köpe lite godis och tai mat bara för detta är sista dagen innan jag åker till mamma. Och så kommer jag ju inte träffa han på 3 hela veckor nu så lite förväl mys måste man ju ha :).

Annars idag har det inte hänt mycker jag har bara pluggat massa till provet i Kemi imon :/ jag orkar verkligen inte är hur trött som helst och att bara se boken ligga här framför mig får mig att vilja försvinna.
Skolan var helt okej annars var faktiskt riktigt skoj för en gång skull, fast inte lika skoj var det sms'et jag hade fått i från S imorse där det stod att han inte mådde så bra och hade börjat hosta blod :s hjälp liksom. Men som tur så var det inget farligt för när han hade vart hos doktorn sa de att de berodde på att han hade haft så mycket hosta så det var bra ! :)

Tillbaka till pluggandet nu igen :''/ , pussiss <3 och god natt (a).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0