Torsdag

Hejsan !
Äntligen är skolveckan snart slut bara en dag kvar nu och i mon är det exakt 3veckor tills jag åker till Gran Canaria ! :D läängtar verkligen tills man ligger där på stranden och bara har det bra !
Just nu annars gör jag inte så jätte mycket har precis gjort klart alla läxor så nu är man av med allt det, eller för denna veckan iallafall. Har inte hänt så mycket mera, och i skolan hände inte speciellt mycket heller :p. Eller en skoj sak har hänt idag när jag kom hem så hade jag fått ett paket med läppglans i från Sweet Kiss tror jag det var :).
 Men imon händer det mer saker; i skolan så blir det först film och sen badet med klassen. Efter skolan blir det att åka hem till pappa och hämta alla sakerna, sen hem till mamma. Så kommer mina halv bröder med, träffar de inte så ofta eftersom de bor med sin mamma i skåne.
Hahah och mamma ringde innan och sa att hon och Göran hade vart och köpt en ny bevlåda, fast nu var det en med lås på ;).

Nee nu ska jag ta och hoppa in i duschen (a), Natti natti på er alla ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0