tisdag

Tjo !

Alltså nu har jag tänkt lägga in mina kort jag har på kameran i snart en vecka men det blir aldrig av :s haha , tänkte lägga upp lite bilder ifrån model lab så ni kan få se hur de sminkade och lite så :). Så jag får ta och göra det i kväll för just nu har jag inte kamera sladden med mig.
Skulle igentligen ha sov morgon till 10.10 idag men istället var jag tvungen att vara i skolan 9.20 bara för vi skulle bestämma våra iv-val inför 2an, det blev dom jag hade tänkt (naturkunskap B & Foto A) nu får vi bara hoppas på att jag får dom med, jag tog även presentationsteknik som andra handsval ifall det inte blir ngt av de andra, men hoppas vekligen det blir ! :).
Jag och N upptäckte en sjukt knas sak idag vi hade nämligen 2 lektioner som var 3 timmar tillsammans så vi gick i väg till ica innan och köpta massa frukter. Tror banne mig de hade sprutat in något pigg medel i bananerna, för när man åt dom blev man helt hyper :p haha, måste vart något knas för så pigg som jag blev borde man verkligen inte bli uatv bananer xD.

Nu så ska jag kila iväg o läsa på lite kemi till provet som vi ska ha på fredag nu, ussh ussh min hjärna är helt slut nu men snart så åker jag iväg till Gran Canaria (a) räknade ut idag att det bara är 7 styckna skol dagar kvar innan planet lyfter :).
Till det här mysiga stället ska jag, Gran Canaria, Bahia Feliz


puss <3


Kommentarer
Postat av: Andreas

Du måste ladda upp bilder därifrån sen asså! ;)

2009-01-27 @ 21:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0