Tisdag

Hejsan !, dagen innan sista chansen på matte A kursen nu ändå är jag inte ett dugg nervös konstigt nog :p har heller inte orkat räkna så mycket matte som jag hade tänk,t för när jag väl sätter mig ner och ska göra det så vet jag inte vad jag ska räkna för någonting. Så lika bra att bara låta det vara man har ju ändå övat på det hela terminen så vi får se hur det går imon istället.
Var som sagt bara i skolan i 4 timmar annars idag, verkligen hur skönt som helst. Vi började med att ha Teknik/samhäll/människa och där håller vi bara på med ett arbete som vi ska redovisa nästa vecka, men min grupp är klar med det så vi delade bara upp vem som skulle säga vad och så. Sen var det lunch och efter den hade vi matte och på den sprang alla mest runt och hade rast för ingen orkade jobba :p. Efter skolan sen var det bara hem och snabbt in i affären och köpte det jag ska ha på provet imon det blir; coca cola, russin och bananer haha lite nyttigt blir det ju iallafall (a).

Men nu ska jag sova så jag orkar med dagen imorgon :). ha d bra alla, och sov gott !! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0