Tisdag

Tjossan !
Jag har precis duschat och tänkte snart ta och sova, haha vet det kanske är lite tidigt men är verkligen helt slut efter skolan :p. Imon så ska vi bada på gymnastiken vi gör det rätt ofta nu eftersom skolan ligger nästan brevid ett badhus, sen händer inte så mycket mera.
Hoppas ni alla haft en bra dag iallafall ?! :)
Min har varit helt okej , började kl.10 med den där föreläsningen om meritpoäng, var inte alls kul att lyssna på så efter 20 min satt man nästan och sov på stolen :p men hellre det än lektioner iallafall (a).
Sen så flöt hela dagen på bara, när jag kom hem så gjorde jag inte någonting annat än pluggade. Haha som jag har gjort precis varje dag men det är ett måste i den linjen jag går. Fast det är rätt bra ändå man har ju alltid någonting att göra + man bli ju lite smartare med (får man ju hoppas iallafall (a) :p ) så varför ska man igentligen klaga på det, eller joo det ska man för det är Sjuukt trååkigt  :p.

Nee nu ska jag tillbaka till mitt tröökiga pluugande och sen blir det att sova (a). puss ha d bbästaste !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0