The Voice street dance school - MTV Grinding !

Idag så började jag på The Voice street dance school (a) kommer verkligen bli hur skoj som helst den dansen jag ska dansa heter MTV Grinding. Är ungefär samma som jag har dansat innan, men kände att det var dags att byta dansskola så man utvecklas lite mer och kommer någonstans :).

Så jag har inte gjort så mycket idag annars , var bara i skolan började inte försen kl 9.40 riktigt härligt och imon börjar jag inte försen kl 10.00 och vet ni när jag slutar... kl 14.00 ,yiipppii !:D haha bara för vi ska öva till nationella på onsdag. Sen på osdag så slutar jag efter det jag gjort provet så slutar kl 12.00 :). Kan verkligen inte bli häärligare vecka.

Men nu ska jag dricka upp min latte sen är det hopp i säng med mig, Hoppas alla ni har haft en bra dag iallafall!! :) puss och god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0