stressad dag

Hejsan, hann tyvärr inte blogga igår :/ efter skolan så hann jag precis bara hem och byta om, göra lite läxor, sen åkta jag och Nicole o träffade Malin och Sara på pizzerian.
Efter vi hade tryckt i oss en riktigt go pizza så gick vi hem till Malin och gjorde det vi igentligen skulle ha gjort, nämligen att kolla på en film. Haha låter ju som någonting jätte viktigt men vi hade faktiskt det i läxa :p vi håller på med att analysera filmer på svenskan, (dock inte lika skoj).
När vi hade kollat på filmen så gjorde vi kemi läxan som var tills idag men vi fattade verkligen nada !! Så när klockan var nästan 22 gav vi upp.
När jag väl var hemma sen hann jag inte göra mer än kolla på sängen så sov jag nästan :p sjukt trött var jag (a). hehe men hoppas ni hade en bra torsdags dag iallafall ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0