Söndag

Hej alla !
Idag har vi haft släktkalas för mig, igentligen fyllde jag inte år nu men det var så mycket som hände i december så det fick bli nu iallafall när alla hade tid och så :). Riktigt skoj kväll faktiskt, man brukar ju inte precis gilla att umågs med släkten i vanliga fall men idag var det riktigt skoj! Skrattade riktigt mycket så man kan inte säga annat än att detta var en riktigt lyckad kväll.

Och inte nog med det så ska jag och min kompis på poolparty nästa helg (a) kommer bli sjukt skoj. Hehe men nee nu ska jag lägga mig och kolla på Trolkarlens hemligheter och sen fortsätta att läsa min bok, suck :/.

Hoppas alla har haft en lika skoj helg som jag !! om inte bättre ;) Sov gott <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0