Shoopping

GoKväll !
Nu har jag precis ätit god middag och druckigt latte med mamma (a), innan så var vi i stan hittade 2 par jeans för bara 550kronor :o hur glad som helst bliv jag. Haha kan säga att det var rätt mycket rabatt på dom men vad gör det när de var Grymt snygga på ;). Så på våran shopping runda blev det 2 par jeans köpta, sen kollade jag även på lite underkläder och så men hittade ingenting jag verkligen tyckte om.

Snart så ska man ta och hoppa i säng med, ska upp kl, 06:00 imon :/ första dagen i skolan och jag har 3 lektioner så går till kl:15 inte så sent. Annars imon händer inte så jätte mycket,  man kommer nog vara rätt slut efter skolan så blir nog hem och ta det lugnt (a).

Men nu ska jag kila och lägga mig :) Natti alla ! Dröm sött <3 hehe




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0