Onsdag

Hejsan!
Hände värsta skumma saken idag, efter skolan idag så åkte jag hem till mamma istället för pappa som jag igentligen skulle ha gjort. Men när jag kom hem till henne så tog jag in posten som jag brukar göra, men sen när mamma och hennes kille kom hem och öppnade den så fanns det ett kuvär med tågbiljetter i för 13.000 kronor :o. De hade inte beställt några tågbiljetter så de var inte deras. Utan det är någon som har skickat efter dom i mammas killes namn och sedan tänkt ta dom och på det sättet slippa betala. Snacka om tur att jag gick hem hit för dom brukar komma hem rätt sent på onsdagar i vanliga fall så om inte jag hade tagit in posten så hade den som nu beställt biljetterna vart här och hämtat dom. Och sen så hade vi fått betala deras resa :s .
Alltså jag fattar inte att personer ens kan göra någonting sådant, om dom vill åka någonstans får de väl fasiken ta och betala det själva med !Men tur va att de inte hann få tag i biljetterna iallafall ! :)

Annars idag så har det inte hänt så jätte mycket, skolan rullade på hade ju badning på schemat. Hehe och det var faktiskt rätt skoj , vi hade livräddning. Gick bra , men i slutet när alla var så trötta så var det mer hjälp att drunkna xD haha, på fredag så är det bad igen skoj skoj ! :)
Nee nu ska jag tillbaka till mitt matte pluggande :'/ inte lika skoj men om en vecka idag så är jag klar med matte A, wiihi längtar  !! ;)

Hittade den här mysiga bilden på datorn, hade verkligen inte haft någonting emot att vara där ! (a)
hittade den här mysiga bilden på datorn, hade verkligen inte haft någonting emot att vara på den där stranden just nu. Istället för gråa, tråkiga sverige (a)

Puss ha en bra kväll alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0