Onsdag!

Hejsan, hoppas allt är bra ?! :)
Nu är det bara 2 dagar kvar på denna veckan sen är det bara 2 veckor till, sen är det lov !! ;D Och nu är matte A färdig med, provet gick helt okej tror jag eller det kändes iallafall så, men vi får se sen när vi får tillbaka resultatet ifrån det.
Slutade redan kl.12 idag så efter provet åkte jag direkt hem, åt lite mat och kollade på mamma mia filmen. Sen har jag inte gjort så mycket mer, just nu sitter jag bara och kollar in lite badkläder som jag är sugen på att köpa :),
Här är några från hm och asos;


Ha en bra kväll !, nu ska jag ta läsa lite sen ska jag sova tidigt hade jag tänkt (a) puss <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker den typ svarta med vita detaljer va fin!

2009-01-22 @ 18:44:17
Postat av: svar till anonym

joo jag tyckte den var värdigt fin med, svårt att bestämma sig vilken man vill ha bara :p, men funderar på den faktiskt !:)

2009-01-23 @ 16:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0