Mysig kväll med latte !

Rubriken säger allt !, Det är en jätte mysig kväll ute med massa snö  som faller ner, och jag sitter inne och dricker latte med kanel (a) mumsigt värre,


Idag var jag som sagt i Gamlestan och kollade på min nya dansskola, den var inte öppen så kunde inte gå in och kolla på den men den verkar ändå vara grymt bra ! Så imon är det första gången jag ska dit och dansa, nu har jag bara ett prolem det är när jag ska åka dit. Alltså jag vet vilken spårvagn och så jag ska ta men vet inte 100 vart jag ska hoppa av xD  haha men det löser sig nog imon. Tänkte åka dit tidigt så jag har god tid på mig :).

Men nu ska jag dricka upp min gooa latte sen ska jag lägga mig i sängen och läsa min engelska bok :/ suuck jag orkar inte läsa nu xD.
Men sov gott alla underbara männsikor där ute ! puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0