Model lab

Hejan , jag kom precis hem ifrån Model Lab. Sjukt kul var det ! En utav mina kompisar blev uppringde utav en där ifrån som frågade om vi ville komma och ta kort som vi sedan fick köpa, och klart vi ville !:D
Så nu har jag vart där och det var sjukt skoj, och den fotografen jag hade gjorde allt bara mycket roligare. Men tyvärr så fick jag inga bilder med mig hem idag för man var tvungen att ha med sig en vuxen, men mamma ska in en dag i veckan och kolla på dom och sen köpa några :D . Wiihooi ! Så snart kan jag lägga upp några här på bloggen så ni också kan få se dom :).
Annars idag har det inte hänt mycket alls, jag har bara pluggat hela morgonen och nu ska jag fortsätta med fysik, usssh !! det är hur jädra tråkigt som helst :p.
Jaja, hoppas ni också hade en underbar dag !, Sov gott sen för nu ska jag fortsätta med det tröökiga.
Nattii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0