måndag

Måndag idag igen då, alltså veckorna bara flyger fram just nu, känns som om man inte hinner med någonting alls längre :s lääskigt vad tiden går.
Och i mon ska vi bestämma våra IV val inför 2an mina val kommer nog bli Naturkunskap B och Foto A, det är grymt svårt att veta vad man ska välja. Tänk om man väljer fel och ångrar det sen ussh vill inte ens tänka den tanken just nu , hur kan man begära att man redan redan nu ska veta vad man vill hålla på med i hela sitt liv sen ? :s. Men aja nu är det som det är så man får försöka göra allt så gott det går, hoppas bara inte jag kommer ångra mina val som jag gör nu senare.

Idag annars har det inte hänt så mycket bara vart i skolan men snart så ska jag in till stan och dansa (a) iiih sjukt kul kommer det bli!, Det är verkligen högre tempo på det nya stället om man jämnför med det jag gick innan, me det är bara bra för då lär man nog lära sig en del med :).
Men nu måste jag tillbaka till mitt pluggande , prov i Kemin på fredag i bindningar och lite räkne-uppgifter :/ det värsta är att man inte vet vad det är man ska plugga på, det vi kan läsa på det gick den där andra läraren vi hade som vikarie igenom så nu kan man redan allt det :p. Men aah jag får ta och fråga det imon istället + att imon har vi också en teknik redovisning om internet. Jajja mycket är det verkligen men inte långt kvar tills det är lov nu (a).

puss ha det mys idag !  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0