Lördagen

I går hann jag inte blogga någonting, för först på morgonen så var det iväg till stallet och träna. Gick riktigt bra faktiskt även fast jag hade en av de nya hästarna som jag aldrig ridit innan :). Haha men nu har jag bara träningsvärk i hela kroppen istället, fast man ska inte klaga för det är ändå rätt gött att känna att man har gjort någonting.
Efter träningen så hann jag inte mer än att komma hem innan J kom hem till mig. Vi åt lite mat bara sen var det dags att fixa iordning sig inför poolpartyt som var på kvällen. Helt onödigt att man gjorde i ordning sig igentligen för väl inne där så var det vattenkrig och massa. Så håret och sminket var förstört inom 2 sek :p.
Men det var riktigt skoj, fast blev lite segt inpå slutet då de flesta gick hem. Men klart en lyckad kväll iallafall :) !!

Hoppas ni hade en bra Lördagskväll med ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0