Let's Dance

Hejsan alla underbara!
Nu sitter jag och kollar på Let's Dance, hehe brukar i vanliga fall inte tycka om det men på något konstigt sätt så var det faktiskt skoj att kolla på det i år. Än så länge har jag inte hittat någon som jag gillar mer än någon annan, men så klart det finns de som är bättre och de som är sämre.

Annars idag så har jag inte gjort så mycket, en riktig slappis dag i skolan med film och bad :). Vi fick kolla på Vinterviken; en svensk film som handlade om en kille och en tjej från två helt olika familjer och som i nästan alla sådna filmer, blir kära i varandra. På badningen så fortsätte vi med livräddningen ifrån förra gången, först fick vi simma på 3 olika sätt i 15 min som uppvärming, efter det så skulle vi simma 50m så fort vi kunde och så tog en tid på hur lång tid det tog. Den tiden ska vi sedan försöka slå i slutet av 2an, jag fick tiden 58sek, kanske inte det bästa men det fick duga iallafall :p. Sen åkte jag hem till mamma och åt en riktigt god middag, blev Thai mat (a) mumsig värre.

Nee nu ska jag fortsätta kolla på Let's Dance ;p ha d bra så länge alla !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0