Innebandy

Gokväll alla ! :)
Nu har jag preciskommit hem, hade ingentligen tänkt att vara med en kompis och kolla på film o lite så ikväll men det blev det inte. Istället åkte jag och min kompis Linn och kollade på innebandy. Haha och det brukar jag verkligen inte göra :p men det var faktiskt riktigt skoj så tror jag ska göra om det någon mer dag (a).
 Har inte skrattat så mycket som jag gjorde ikväll på länge :) Tack för en riktigt skoj kväll <3



Imon är det dags för kalasmed släkten, såg innan att pappa hade vart och handlat massa mat som vi ska ha. Eller det bli frallor med massa olika pålägg och glass tårta till efterrätt. Ska ni hitta på något skoj imon ? :)
Nee nu ska jag gå och göra lite te och sen lägga mig i sängen och läsa min engelska bok, håller på att läsa en utav böckerna från The No.1 Ladies´ Agency. Riktigt bra faktiskt, så om ni har tänkt att läsa en engelsk bok som inte är så svår men också spännande tycker jag verkligen att ni ska ge den en chans :).
Tänkte att det var lite bra att sätta igång nu för jag ska ha läst ut den v.6 ussh, igentligen så hatar jag att läsa böcker xD.

Men sov gott alla där ute nu , och ha en riktigt bra dag imon ! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0