God morgon !

God morgon alla underbara människor !
Haha jag är verkligen hur trött som helst, lovade mamma att ligga i sängen kl.24:00 igår bara för min skola börjar imon :/, visst jag låg i sängen då men somna kunde jag inte göra :S. Tror inte jag somnade försen kl 03:00 iallafall, hur jobbigt som helst när man vill men inte kan sova.
Jaja nu är jag vaken iallafall, tvinga upp mig kl, 09:00 i morse redan, så hoppas man är tröttare ikväll (a).

Idag ser planerna ut så att först ska jag in till stan och möta mamma, väl där ska vi kolla på lite nya kläder. Speciellt ett par jeans och en jätte söt kjol jag hittade, men sen är det aldrig fel med lite tröjor heller :).
Sen på kvällen ska jag nog iväg och säga hejdå till min kompis, hon flyttar till Prag på fredag morgon :'/. Men jag hade tänkt att köpa en fin present hon kan ha med sig :).

Men nu ska jag äta lite frukost (a) hihi, ha en underbardag alla !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0