god morgon på er alla !

God morgon, hoppas ni alla har sovit riktigt gott! Det har iallafall jag gjort, jag kommer inte ens ihåg när jag somnade :p allt jag kommer ihåg var att jag låg i sängen och smsade och sen helt plötsligt så vaknade jag kl.07:00 i morse, haha. Lyckades att somna om sen som tur va, så gick upp vid 11, åt lite frukost och kollade på en film som gick på tv.
Annars idag s har jag inte planerat att göra någonting speciellt, ska bara iväg och rida senare. Kommer bli riktigt skoj för just nu har jag en häst som inte funits på ridskolan så länge så hon är lite speciell att rida, man kan säga såhär man får vara glad om man lyckas sitta kvar hela lektionen ;) haha.

Vet ni min första tanke när jag vaknade i morse var att om 2 veckor exakt idag så kommer inte jag vakna upp i Sverige, nää får då kommer jag vakna upp i ett hotelrum i Gran Canaria (a). Kommer bli så himla härligt att bara komma bort från Sverige lite och ta det lugnt på en sandstrand där långt borta !. 

Men nu ska jag ta och göra i ordning mig inför träningen och sen ta och äta lite så man orkar med hela träningen. Ha en bra dag alla !, hörs sen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0