God morgon!

Hjäälp tror skolan har sugit sig in i min hjärna lite för mycket nu, för i morse vaknade jag 8:20, och det första jag tänke var hjjälp jag har försovit mig xD inte bra alls :p. men lyckades somna om igen som tur va.

Idag så ser dagen ut såhär: först nu påmorgon så ska jag bara ta det lugnt och njuta av en riktigt go frukost sen ska jag upp till stallet och rida, så där kommer nog några timmar flyga förbi.
Efter stallet så blir det bara hem, duscha och göra i ordning mig lite fort sen så ska jag iväg och träffa R, för vi ska ha en filmkväll nu innan jag åker iväg :).
Hade igentligen försökt komma iväg till alingsås också och kollat på en kjol jag såg där för ett tag sedan men vet inte riktigt hur jag ska hinna med det. Och det värsta är att jag inte tror den kommer finnas kvar längre :/ men vi får hoppas!, tror jag ska ta och åka dit in imon istället.

Alltså jag kom och tänka på en sak igår när jag satt på tåget påväg hem så var det ett killgäng där nästan hälften av dom var as packade. Men så satt vi där och helt plötsligt så började det lukta rök och tåget stannade, så fick vi veta att tåget inte tänkte köra på 10 min bara för en av de killarna hade rök. Alltså hur jädra dum får man vara om man röker inne på ett tåg. Men efter en stud så kom de på att de hade tid att gå ut och röka en till cigg innan tåget skulle åka igen men så tur hade de inte, för när de hade gått ut så stängde de tågets dörrar och började köra igen. Haha var rätt skoj att se dem stå där helt förvånade, men rätt åt dem.
Fattar inte hur folk tänker när de gör sådant, eller rättare sagt om de nu tänker över huvudtaget. Förstör ju för alla, det är ju inte precis kul att sitta och vänta på att röken ska försvinna när man bara vill hem och sova så sent på kvällarna :p.

Hoppas ni får en bra lördag iallafall !, nu ska jag kila och äta lite (a) hörs sen kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0