Fredags mys,

Hejsan, nu sitter jag här i mitt mysiga rum och kollar på let's dance, äter lite gott fredags godis och så sist men goaste, dricker min mumsiga special latte (a) haha fattar inte riktigt hur man kan vara så såld på en late som jag är, men går gör det ju tydligen :p.
Fick precis en jätte mysig låt från min bästis simon, den heter:  You Don't Know - Clark & Lana. Riktig mysig att lyssa på såhär på kvällen när mann sitter här själv, haha nu lät det väldigt deprimerande istället men var inte riktigt så jag menade men ni förstår nog.
Sitter och kollar lite på kläder också,  har massa pengar nu så tänkte passa på men bara det när man väl har pengar så hittar man ingenting alls. Och sen när man väl inte har någonting då hittar man hur mycket som helst, så himla typiskt och jobbigt ! :p.
Kommer lite bilder sen på lite kläder jag funderar på att köpa, men inte 100  vad jag är ute efter :).
Ha en riktig mysig kväll så länge! 
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0