Fredag

Woohoo! äntligen är denna veckan slut och äntligen är det freedag ! :D
Guuv vad härligt, just nu så håller jag på att packar för jag ska snart ta och åka iväg till papsen. Inte för han bor så långt bort men jag har lite för mycket kläder som jag vill ha med mig (a). Senare ikväll så kommer pappas tjej hem till oss så ska vi äta lite Thai mat och såklart kolla på let's dance :p hehe.
Annars idag så har jag bara vart i skolan, vi skulle igentligen haft kemi hela dagen bara för vi har missat så mycket i det nu när vi har övat på det nationella provet. Men läraren var sjuk så vi fick ha en annan och ärligt jag har nog aldrig fattat så mycket på så kort tid. Sen så hade vi bara lite engelska och svenska och till sist hade vi simning på gymnastiken.
Så dagen gick rätt fort ändå :).
Men nu ska jag fortsätta med packningen, ha d bra sålänge hörs sen ! <3
hehe , och här kommer en hemsk bild på lilla mig (a) xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0