FREDAG!

Äntligen fredag och äntligen är det snart lov, bara en vecka kvar nu (a).
Och nu är det jobbigaste i skolan över för de här veckorna allt vi har kvar nu är en skrivning. är hur glad som helst för detta är typ den första helgen på länge som man inte behöver plugga på ! hahaha :D

Men nu kom jag precis hem,  när jag hade kommit hem ifrån skolan så smsade J och frågade om jag ville åka in till Göteborg och fika o snacka lite. Och det är klart man ville :).
Så väl inne i Göteborg gick vi först till donken och åt lite halv go mat, man kan ju inte precis säga att donkens mat är god :p men det dög iallafall. Sen så gick vi runt i nästan hela gbg och snackade om precis allting, rätt härligt att ha någon som man kan snacka så. Hade i allafall en super duper mysig kväll :) och imon så ska jag och R ha en liten film kväll nu innan jag åker.
Sen resten av helgen får vi ta som den kommer, men nu komme jag nog somna för jag ligger här i sängen med min kära lilla dator och försöker hålla uppe ögonen så mycket det går, helt slut efter veckan :p.
Hoppas ni har haft en härlig dag iallafall ! (a)
Puss och sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0