Filmkvällis

Hejsan !
Nu har jag precis haft en liten filmkväll med R, riktigt skoj var det. Först så gick vi ner till centrum och köpte massssa godis (har fortfarande hur mycket kvar som helst så om någon är sugen är det bara att komma :p haha). Sen när vi var hemma igen så tog vi fram massa filtar och fyllde hela sägen med det och kuddar, allt som hör till en riktig filmkväll.
Vi kollade b.la. på John Tucker must die

Riktigt bra film, har sett den säker 20 gånger nu men lika bra varje gång. Hade iallafall en riktigt skoj kväll , bättre kunde man inte önska såhär helgen innan man åker iväg lite, :).
Imon annars så tror jag banne mig att jag ska ta och åka in till alingsås men har en känsla att jag inte kommer orka göra det, men får väl tvinga iväg mig iallafall för vill så gärna ha den kjolen!. En sak som är bestämt iallafall är att jag ska hem till N (som också fyller år idag, så GRATTIS på henne :D) hon ska nämligen ha släkt kalas så hon tyckte att jag och några till skulle komma. Men har fortfarande inte köpt någonting till henne men jag tänkte att det kanske är roligare att få någonting som inte kommer ifrån sverige, så jag ska nog ta och köpa någonting när jag är på gran canaria istället :)!

Hoppas ni alla har haft en bra lördag! :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0