Fedag !

Hejjjsan !
Jag tänkte igentligen blogga i morse men som vanligt så låg jag och drog mig lite länge i sängen , så sen blev det snabbt iväg innan man missade bussen.
Fredag idag !! hur härligt som helst fast inte lika skoj att min bästa kompis flyttar till Prag idag :'/ kommer verkligen sakna henne enormt mycket ! <3

Vad händer nu ihelgen annars då? :)
Själv ska jag i kväll åka hem till pappa sen ska jag nog iväg på en promenad med en kompis från min förra klass :), sen i mon ska jag hem till en annan kompis på filmkväll, kommer bli mys (a).
Och söndag blir det kalas för mig med släkten + massa pluggande :( ussh nu är skolan och alla läxor igång igen.

Men nu ska jag kila iväg, hehe och vet ni nu har jag precis anmält mig till en ny dansskola, kommer bli grymt skoj! , Den jag går på nu satsar inte så mycket på den dansen jag dansar, så nu blir det en ny :) blir: The Voice street dance school - MTV Grinding ! :D

Hehe, men ha det bra såläng :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0