torsdags morgon

God morgon på er sömntutor!
Jag sitter i skolan på CAD kursen , men det var några som var försenade så vi andra fick lite extra rast att hämta choklad på (a) hur mumsigt som helst. Det är verkligen bra när man har gratis frukost i skolan :).

Denna morgonen började inte så himla bra annars om man ska säga så, först så var jag nära att få mobil laddaren i huvudet bara för jag råka dra lite mycket i sladden så den åkte ut ur kontakten i väggen, sen så råka jag välta ut en soja burk och sist så var jag nära att välta ner en hylla med massa krukor på xD,
Men annars har det vart as bra ;) , för det är ju Snöö ute (a) hur mys som helst :).

Men nu ska jag börja hoppas ni får en bra torsdag ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0