Tisdag

God kväll på er alla små underbaringar!
Jag är hur slut som helst, vart i skolan hela dagen fast den gick grymt fort. Innan skolan så kilade jag i väg till statoil för att köpa en yogurt, mina tänder gör nämligen grymt ont på vissa ställen just nu så jag kan inte äta så mycket man måste tugga :/, men men snart hoppas vi att det är över :).
Var ovanligt pigg och glad när jag vaknade ändå kändes precis som om man fortfarande hade lov och att man bara skulle i väg och hitta på någonting skoj :p.
Och som inte det var bra nog så fick vi sluta 1½ h tidigare än vanligt men det hjälpte inte mig så mycket för jag och R satt kvar i skolan och gjorde en trååkig redovisning på engelska om två kända personen. Så nu har vi kanske gjort halva men den skall vara på 6 hela minuter :/ det är så himla svårt och segt att komma på något bra att skriva men det löser sig nog får vi hoppas :).
Efter skolan blev det ännu mera plugg och tröök , haha guuv sicken kul dag det låter som jag har haft xD bara massa skola, och plugg.. men alla dagar kan ju inte vara en dans på rosor och en sak som är riktigt bra är att det bara är 7 veckor kvar tills påsklov !! :D

Här får ni en hemsk bild på mig ifrån morse innan jag skulle kila iväg till skolan min ;

Haha tänkte att man fick bjuda lite på sig själv , o desto bättre när man ser som värst ut xD
kraamiszz


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå vad neger du är <3 ;) sjukt snygg på andra bilden :D

2009-02-18 @ 19:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0