Tisdag

Tjoo !
Jag håller på att packar tills resan på fredag, men kan verkligen säga en sak packnin är inte min starka sida. Jag har börjat lägga fram lite kläder som jag kan tänka mig att ta med men bara det att "lite" kläder är rätt mycket igentligen xD. Ser mer ut som om jag ska vara borta i 1 månad istället för 1 vecka :p, men vad ska man säga jag är ju tjej ;).
Nu ska vi snart ta och fika sen så ska jag fortsätta med mitt packande lite och så måste jag plugga lite matte också men det är inte svårt som tur är :).
Idag annars så har det vart en rätt så seg skoldag men har nog inte skrattat såhär mycket på vääääldigt länge som jag har gjort de här 2 dagarna!. Hehe så klaga ska man verkligen inte göra, mina vänner får en verkligen att må bra <3.

Och imon så ska jag iväg och klippa mig, jag vet verkligen inte hur jag ska göra för antingen så ska jag klippa lugg eller så ska jag bara göra som jag gjort innan och klippa sne lugg men jag vet inte vilket :S, vad tycker ni? hjäälp mig verkligen panik här :p haha.

ha d bra alla nu måste jag kila, puuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0