T700

Go kvälllis alla !
Idag har jag inte alls gjort mycker jag och pappa var bara i väg i morse och köpte en ny mobil till mig (a). Jag köpte sony ericsson T700 den svart/silvriga.
Blev den för jag vet inte riktigt vad jag vill ha för någon igentligen så var det en alround telefon så det passade ju perfekt. Lite av varje i den + att den är liten, söt och smiddig var mer kan man önska :).

Annars så har jag bara varit hemma och pluggat för jag har 2 prov denna veckan ett på tisdag och ett på onsdag i Teknik och samhäll. ussh och fy jag orkar verkligen inte plugga så jag sitter här och trycker in massa fakta i hjärnan som är sjuuuukt trååkigt!.
Imon så händer inte så mycket heller jag ska bara dansa på kvällen och det såklart är sjukt skoj men sen så ska jag också ringa till min kära tandläkare för att min räls har lossnat på ett ställe. Men nu åter till pluggandet :'( hörs kanske lite senare!:)
pusshej på er hoppas ni har haft en riktigt treevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0