Sovmorgon!

God morgon alla!
Har sovmorgon idag igentligen men jag vaknade klockan 6 och var hur pigg som helst så varför ligga kvar och vara trött sen när man vaknar för andra gången, istället för gå upp nu och vara pigg. Så det var precis vad jag gjorde, men nu har  jag har absolut ingenting att göra istället xD Har redan gjort i ordning mig, ätit frukost och allt det där redan och klockan är bara kvart i 8 :/.
Men tänkte kolla busstiderna lite, för jag vet inte om jag kommer hinna ta min andra buss om jag tar den som går ifrån mig kl 09:00, den andra går 09:09 men tror inte min första buss tar hela 9 min men om den skulle göra det så går det ju alltid tåg kom jag på, men får hoppas att jag hinner med båda för mycket roligare att åka med dom man känner istället för att sitta själv på ett tåg.

Idag annars så är det skola från 09:40 till 15:30 sen så hinner jag hem en liten stund innan jag ska in till stan och dansa (a) iih kommer bli sjukt skoj , älskar verkligen att göra det, och om jag har tur så har mina kläder kommit med. Fast tror inte det för jag skrev på listan förra veckan och jag tror inte det går så fort men hoppas kan man jue (a).

Hoppas ni får en häärlig Måndags dag ! ;D (tänk på att det snart är lov så blir man faktiskt glad även fast det är måndag). <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0