sov morgon x2

God morgon på er alla !
Jag har sov morgon idag igen, men det lär behövas för idag så går vi ända till klockan 16. Så rätt härligt att inte behöva börja försen klockan 10:10, i skolan sen så kommer vi bara ha 3 lektioner fast 2 utav dom är på 1½ h :/. Men den sista tror jag kommer bli rätt skoj för det är Livskraft.
Efter skolan sen så ska vi vara kvar ett tag och fixa våran (min grupps) redovisning som vi igentligen skall ha på fredag, även fast jag missar den så får man ju vara där och hjälpa till :). Haha vi har typ inte kommit någonstans, fast det har ioförsäg ingen gjort. Och det värsta är att redovisningen skall vara på hela 15 min , om en film :o. Men bara att kämpa på nu.
Sen får vi hoppas på att mamma får tag i en frisör nu också innan vi åker, för jag är verkligen trött på mitt hår som bara hänger,  vill göra något skoj. Fast ändå så vill jag inte, för hatar att klippa mig xD men ska försöka se till att hon inte tar mycket alls på längden (a).

Men nu så ska jag gå och göra i ordning mig inför skolan lite, ha d bra alla!  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0