södags morgon,

Guv vad seg man är, även fast man sovit över 1 h i natt så är man helt död just nu. Fast det kanske är orsaken till det att man har sovit föör mycket :p.
Men idag så ska jag iallafall på släktkalas hemma hos N , kommer bli rätt skoj vara där med hennes släkt inte alltid man får göra något sådant ju, hehe. Sedan efter hade jag tänkt att åka in till Göteborg eller något. Var ju där med J i fredags så vi tänkte att vi kanske skulle åka dit ikväll igen men såfall så skall den andra J också med. Alltid kul när det är lite mer folk, och jag saknar vekligen tiden innan när vi var ett litet "gäng" som gjorde nästan precis allt tillsammans. Men efter allt som hände med A så försvann även det :/. Ussh, gillar inte hur bra saker försvinner, fast vem gör bara jobbig att de gör det.


Men nu måste jag gå och borsta tänderna, haha så himla duktig är jag, klockan är 20 i 1 och jag har inte borstat tänderna eller tagit på mig riktiga kläder än, sitter fortfarande i pjamas :p.
Krraaamizz ha en bra söndag !! //Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0