slappis dag!

Go kvällis !
Rubriken säger nästan allt om denna dagen, ingen lektion i skolan idag gick vi hela tiden ut tror jag :p vi fick sluta tidigare på alla eller kanske inte på gymnastiken då men där hade vi ände boxning som var sjuuukt skoj ! :D
hehe så man ska verkligen inte klaga slutade hela 45 min tidigare än vad jag skulle ha gjort.
Efter skolan så åkte jag och J hem till mig och hade pluggis dag, någonting som vi skall ha alla onsdagar framöver nu hade vi tänkt. Var faktiskt riktigt bra, man hann göra riktigt mycket sammtidigt som man hade skoj :).

Imon så blir det skola igen fast bara till halv 3 som tur är, efter skolan sen så åker jag in till stan, äter lite där (för jag hinner inte hem innan så får bli middag i göteborg istället men jag klagar verkligen inte för det (a) ) och sen blir det iväg till gamlestan och träna :) wiiihoo, !! Sista gången på den dansen vi gör nu tror jag det är, för nästa vecka börjar vi med en ny.

Men nu ska jag göra lite te och hoppas i säng, tror närmare bestämt att det blir kärleks te (verkligen det godaste te som fiiinnns !)
Pussochkram, sov gott med er alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0