släktkalas

Rubriken säger precis allt som jag har gjort idag. Tog min lilla röda morris (moppe) och åkte hem till N vid 3 tiden, väl där så fick vi tacos och tårta, riktigt gott. Sen så kom även en gammal klasskompis dit som jag gick i samma klass i från 6 till 9, så vi spelade något spel, men gick inte så himlans bra för jag och R som var i ett lag förlorade rätt stort :(.
Sen vid 20 så skulle jag åka hem men när jag kom ut till min lilla moppe så var den full med frost och is :/ mindre bra , men efter att ha stått där ett tag och kämpat med att få den vilja starta så gick det faktiskt bra. Förutom då att sen när man väl var hemma så kändes det som om man hade vart ute i 30 minus grader. Så riktigt härligt sen att komma in i värmen och göra i ordning en god latte, och äta en nybakad semla som mamma hade bakat (a).

Sen har jag inte gjort så mycket mera, jag har bara börjat skriva lite på engelskan som vi igentligen ska ha tills imon och onsdag. För vi har nämligen läst den där engelska boken som jag berättade någongång innan om, så imon och på onsdag har vi sammanlagt 3 timmar på oss att skriva en såkallad "Book Report", det är hur segt som helst. Så tänkte att om jag börjar lite nu ikväll så slipper man sitta och tänka så mycket imon för det är ju alltis början och slutet som är jobbigast, iallafall  enligt mig :p.

Men nu så kom mamma in och sa att jag skulle lägga mig , haha så får väl ta och göra det med :p hoppas ni har haft en riktigt go Söndag ! :)
Nattinatt, sov gott !.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0