ont, fult, hemskt

Joo rubriken säger nog allt, det är precis det jag känner just nu..
I morse så bar det av till alingsås in till tandläkaren, dags för tandställning :( det känns verkligen inte bra, känner mig hur ful som helst vet att det inte är något speciellt med att ha tandställning. För på andra tänker man inte på det alls och tycker bara att det ser normalt ut men nu när jag har det själv så känns det hur jobbigt som helst. Det ömar i hela munnen och man kan inte äta någoting utan att det gör ont. Och det västa är att jag måste tillbaka till tandläraren så snart som möjligt för när jag var i skolan så kände jag att det klickade till och när jag kom hem och kollade så hade en utav de små metall brickorna som sitter på tänderna släppt i limmet. Det sa hon också att det kunde göra men ändå efter bara några timmar :/.
Men man får tänka på fördelarna med det att man kommer få jätte fina tänder sen när det är klart, det är i minst 1½ år jag ska ha den så en annan sak som var bra var att jag fick den nu istället för ännu senare. Nu hinner jag iallafall få ta av den innan balen i 3an så det är så klart en annan fördel med :).

Annars idag så har det varit en helt okej dag, hade engelska redovisning som gick sådär men o andra sidan så har engelska aldrigt varit min starkaste sida så jag får vara glad :).
Sen på gympan hade vi Box, grymt skoj var det så nu ska jag och N kolla om det finns något ställe i närheten där man kan börja göra det lite:), hehe.

Imon så blir det träning på morgonen sedan på dagen/kvällen så ska jag hem till en kompis och färga hans hår blått bara för att vi slog vad om en sak och han förlorade (a) :P kommer bli sjukt fult ( haha och jag lovar att ladda upp en bild på det "heta" resultatet ;) )
Men nu ska jag göra i ordning en mumsig latte och sen hoppa i säng (a) kraam och nattti på er sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0