Onsdag

Bara en dag kvar i skolan nu, och imon har vi bara roliga lektioner. Först så ska vi ha CAD A det är faktiskt rätt skoj när man väl håller på med det, sen så har vi form A kanske inte lika skoj :p men om vi gör det samma som förra gången så kommer det vara skoj imon iallafall :). Och den sista lektionen imon är matte B och det är inte så svårt heller faktiskt rätt skoj, roligare än matte A iallafall.
Efter skolan sen så ska jag , Nicole, Sara hem till Malin och fixa redovisningen tills på fredag, fast hinner nog inte vara där sålänge för måste ju hem och packa klart. Sen är det nog bara hopp i säng och upp kl 05:00, iväg till flygplatsen på fredags morgonen, (a).

Men i dag annars så har jag som sagt bara vart och klippt mig , och så har jag hållt på att packa hela kvällen så nu är jag nästan klar med allting, bara tandborste och lite sådant kvar :). Lääääängtar verkligen ! :D
Sen så har jag kollat lite på dansuppvisningarna man kan vara med på i sommar och nu har jag bestämt mig det blir Partille cup och Gothia cup ! kommer bli Sjukt skoj ! 
Men nu ska jag hoppa i säng är jätte trött :p ha d bra alla!
Sov gott !

här kommer två mysiga bilder som jag tog i sommras, mysigaste kvällen pålänge;

 
har nog laddat upp dom innan men men (a) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0