Onsdag

Idag har jag och min kära kusin J haft pluggis dag som vi brukar ha varje onsdag, det är riktigt bra faktiskt man hinner göra riktigt mycket. Okej om jag ska vara ärlig man brukar hinna göra riktigt mycket förutom idag för båda var hur trötta som helst och jag har haft 2 prov dessa 2 dagar som vart så orkade verkligen inte plugga :p.
Men jaja vi försökte iallafall (a), nu ligger jag istället i sängen,har gjort i ordning lite mumsiga mackor och mysigt te :).
Tänkte ta och läsa en bok jag redan har läst men nu ska jag läsa den i skolan också, men vad gör det den var gryyyyyyymt bra, tycker jag iallfall :)!
Den heter Tillsammans för er som vill veta och är skriven utav Denise Rudberg.
Imorgon så har jag bara en lektion sen så ska vi in till göteborg med klassen och kolla på museum, rätt härligt för det är ju inte precis någonting ansträngande om man tänker så :p. Efter det så ska jag och några till tror jag stanna kvar och äta (iallfall jag) för sen så ska jag iväg och dansa :D. Iiih nu har vi börjat med en ny dans som verkar bli ännu coolare än den som vi har gjort nu ;).

Pusspuss på er nu ska jag läsa vidare (a) natti ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0