måndag

God morgon,
Jag har nästan precis vaknat är hemma ifrån skolan idag, för i morse när jag skulle gå upp och göra i ordning mig så blev allt helt plötsligt vitt och jag började må hur illa som helst. Vet inte vad det var som hände men det kändes verkligen inte bra.
Så jag fick hoppa över skolan idag men en sak jag var tvungen att göra var att gå upp ändå och ta mig ner till tandläkaren, jag skulle nämligen sätta på ringar mellan tänderna för på freda får jag tandställning :/. Som jag verkligen inte vill ha men vad finns det för val..I hela 1½ år ska jag räkna med att få ha den, jaja kanske inte är hela världen igentligen men känns ändå inte bra.
Så nu har jag blås ringar mellan tänderna , haha man undrar varför de inte kunde valt en lite mer diskret färg, men nejdå det ska självklart vara en färg som syns på meters avstånd xD.

Annars idag ska jag inte göra någonting eller joo jag ska plugga lite men mer än så kommer jag nog inte orka. Hade tänkt att försöka sova så mycket som möjligt så att jag kan gå till skolan imon :).

Hoppas ni har haft/ kommer få en bättre dag än vad jag har haft än sålänge, hörs senare för nu ska jag ta och sova lite :)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0