Fredag

God kväll med er !
Jag kom precis hem. Efter skolan idag så åkte jag och N in till göteborg och skulle kolla på bio men vi hittade ingen bra och den vi ville se fanns det inga platser kvar på, och vi hade inte bokat innan :/.
Så istället gick vi till cafet vanilj och åt en riiiiiktigt mumsig muffin. Det var en hallon muffin med citron kräm och krossad choklad, (kan det bli goare?!) Efter det sen så gick vi och köpte en sorts latte på ett annat ställe var dock inte lika god men den funkade helt klart. :).
Sen när vi skulle ta tåget hem så kom L och gjorde oss sällskap och resten av tåg resan hem var inte så himla mysig, för det var en kille som hade med sig ett flak starköl i en liten papperskartong. Så hade 2 st utav burkarna börjat läcka så hela kartongen hade blivit blöt och gått i sönder utav ölen som runnit ut och sen så fortsatte den att rinna.Och tillslut så rann det öl i hela mittgången inte speciellt mysigt om man säger så det stank verkligen! .
Väl ute ur tåget så var jag helt slut efter dagen och att skol veckan var över. Så jag kom bara hem nu och la mig i sängen (a). Så nu ska jag sova, ha d bra alla ! :D
Puss God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0