brr kalla sverige

Hejsan, nu är jag hemma i kalla göteborg igen brr! När vi steg på flygplanet i går morse så var det 25 grader hur hääärligt som helst men när man går av det så är det -6 :s ca 30 graders skillnad, iss kallt.
Och inte nog med det nu har jag fått ont i halsen med, jag som trodde att jag hade klarat mig från det där med förskylning och allt. Men icke här ligger jag i min säng dricker te och klagar över min onda hals. Får hoppas det går över snart för jag ska ju snart iväg och träna :).
Annars så  har veckan i Gran Canaria varit helt perfekt, bodde på ett jätte fint hotell, det kommer lite bilder ifrån resan lite senare så kan ni få se det själva istället :).

Men nu ska jag kila ner och göra lite mer te och hälsa på micke som precis kom, ha d bra alla ! Och glöm inte attt kolla på melodifestivalen ikväll nu va ;) haha.
Pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0