blonderat hår

Hejsan!
Idag så har jag bara tränat det blev träning på lätt B1 och lätt C1 dresyr pogram. Var rätt skoj men ändå inte så jätte den hästen jag har just nu är heller inte den roligaste att rida men vad ska man göra bara att kämpa på :).
Efter träningen sen så åkte jag och pappa bara till ica och köpte snabb makaroner och massa drick yogurt. Allt som man behöver för att slippa använda tänderna någonting bara att stoppa in och svälja :p haha och just det vi köpte soppa med xD. Men en sak som är bra är att det inte gör lika ont längre :).
Senare på kvällen åkte jag hem till Jonathan och var där med Jesper och Johan, sjukt skoj kväll har verkligen skrattat mycket om man säger så :p vi blonderade Jonathans hår för nästa vecka skall vi färga det blått xD ( om ni mins vadet vi hade så slog vi vad om en sak och han förlorade så då skulle vi göra det ).

Men nu är jag hemma igen och är verkligen sjuuuuuuuuuuuukt trött :p så nu ska jag hoppa i säng (a) nattii<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0