090205

Go kvällis!
Jag har precis varit hemma hos några vi känner och åt lite mat, eller det blev smörgårdstårta (a) riktigt gott och var verkligen ett bra avslut såhär sista kvällen innan man åker till Gran Canaria :).
Och just det idag blir också sista gången jag skriver innan jag åker, för tror inte jag kommer hinna det i morgonbitti ska upp kl 05:00 och sen åka iväg till flygplatsen vid halv 6. Så vill bara önska alla ett riktigt bra lov, och hitta på massa skoj nu ! :D<3
Hehe är redan nu lite nervös för flygningen imon, det ska bli riktigt skoj men samtidigt är det nervöst att vara så många timmar uppe i luften :p men tänker på hur härligt det ska bli sen när jag kommer fram.
Annars har jag packat närstan hela dagen så nu tror jag att jag har fått med mig allt, annars så får man väl bara ta och köpa det efteråt, när man har kommit fram :).

Just nu annars så ligger jag i sängen och är helt slut :p lyssnar på Beyonce´s låt helo, den är faktiskt riktigt bra så den bara måste jag lägga in och ha med mig på resan (har lagt in den i "ipoden" här på bloggen med, så är ni sugna på att höra den är det den första låten som spelas ). Vet ni några andra bra låtar, säg till isåfall (a).

Men nu kommer jag snart somna så ska nog sova innan det blir allt försent, men ha d fiint ! :)
Puss hörs om lite mer än en vecka ! :D <3

haha, en bild på mig ifrån förra sommaren jag och jessica tog lite knas bilder :p <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jävla söööööt!!!! <3333333

2009-02-16 @ 17:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0