iih bara 8 dagar kvar...

iih bara 8 dagar kvar tills det är julafton och jag är inte ens klar med alla julklapparna :o det får helt enkelt bli en hel helg inne i göteborg med en massa shopping !! Tar med mig 2 härliga kompisar med så kan det inte bli så mycket bättre (a).

Såg precis klart på den senaste twilight och finns nog bara ett ord att säga...älska ! Det är verkligen få filmer som är så bra som de är! och längtar verkligen tills man få se fortsättningen på historien :).

Nu måste jag kolla igenom den 492 sidor tjocka boken som är till provet i morgon, ussh det sista provet denna terminen hoppas verkligen att det går bra.


sånt här ska jag skapa i morgon, wish me luck!

Sov så gott med er sen !

Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0