19 december

Uppvisning igår och det var SJUKT skoj! Den ända nackdelen var att vi fick sitta ooch vänta 2h innan vi fick göra första uppvisningen och sen 3h mellan den första och andra uppvisningen. Den första uppvisningen gick inte så bra men den gick ändå okej men jag tyckte ändå den andra var mycket bättre, där var vi mera säkra och musiken hördes mycket bättre :).
Och tack till er som kom och kollade ! <3

Idag så har jag, mamma, göran och Jesper vart på ikea. Jag hittade 3 st ramar som jag ska rama in lite "modell" bilder på mig sen så hittade jag annat lite små saker :).

I morgon så får vi se vad som händer har inte bestämt någonting ännu så vi får se :). Hoppas ni hade en bra fredag!


Har snöat in mig på den här killen just nu, hihi...

Kram Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0